Nasza HAMOWNIA
Wszystkie modyfikacje przeprowadzamy na hamowni podwoziowej DynoTECH
DynoTech – obciążeniowa hamownia podwoziowa z hamulcem elektrowirowym, zawierająca ramę, rolki wraz z obudową, kontroler pomiarowy i oprogramowanie.
Przeznaczenie HAMOWNI
Hamownia Dynotech przeznaczona jest do kontroli i sprawdzania mocy samochodów osobowych w celach diagnostycznych,a szczególnie praktyczna jest w przypadku weryfikacji przeróbek tuningowych. Krótki czas pomiaru (opcja bezwładnościowa) gwarantuje nie przeciążanie silnika podczas pomiaru. Na uwagę zasługuje prostota i mała pracochłonność pomiaru. Kontrolowany hamulcem tryb przyspieszeniowy i tryb obciążeniowy ze stałymi obrotami dla różnych obciążeń (opcja z hamulcem) pozwala bardzo dokładnie dostroić elektroniczny układ wtryskowy silnika. Takie strojenie jest niezbędne przy zaawansowanych modyfikacjach.
- momentu obrotowego
- mocy
- ciśnienia doładowania
- składu spalin AFR
- temp silnika
- mocy na kołach
- mocy strat silnika
Rodzaje pomiaru:
- bezwładnościowy tryb przyspieszeniowy
- tryb obciążeniowy tj. ze stałymi obrotami dla różnych obciążeń (otwarć przepustnicy)
- kontrolowany hamulcem tryb przyspieszeniowy
Dane:
- prędkość max 270km/h
- rozmiar rolek 320×600
- rozmiar hamowni 3500x5600x350
- masa hamowni 2500 kg