Skip to content Skip to footer

Nasza HAMOWNIA

Wszystkie modyfikacje przeprowadzamy na hamowni podwoziowej DynoTECH
DynoTech – obciążeniowa hamownia podwoziowa z hamulcem elektrowirowym, zawierająca ramę, rolki wraz z obudową, kontroler pomiarowy i oprogramowanie.

Przeznaczenie HAMOWNI

Hamownia Dynotech przeznaczona jest do kontroli i sprawdzania mocy samochodów osobowych w celach diagnostycznych,a szczególnie praktyczna jest w przypadku weryfikacji przeróbek tuningowych. Krótki czas pomiaru (opcja bezwładnościowa) gwarantuje nie przeciążanie silnika podczas pomiaru. Na uwagę zasługuje prostota i mała pracochłonność pomiaru. Kontrolowany hamulcem tryb przyspieszeniowy i tryb obciążeniowy ze stałymi obrotami dla różnych obciążeń (opcja z hamulcem) pozwala bardzo dokładnie dostroić elektroniczny układ wtryskowy silnika. Takie strojenie jest niezbędne przy zaawansowanych modyfikacjach.

  •   momentu obrotowego
  •   mocy
  •   ciśnienia doładowania
  •   składu spalin AFR
  •   temp silnika
  •   mocy na kołach
  •   mocy strat silnika

Rodzaje pomiaru:

  •   bezwładnościowy tryb przyspieszeniowy
  •   tryb obciążeniowy tj. ze stałymi obrotami dla różnych obciążeń (otwarć przepustnicy)
  •   kontrolowany hamulcem tryb przyspieszeniowy

Dane:

  •   prędkość max 270km/h
  •   rozmiar rolek 320×600
  •   rozmiar hamowni 3500x5600x350
  •   masa hamowni 2500 kg